16 februarie 2010



Da-mi privirea ta

Si-un strop de buze

Sa-mi alunge gandul rau

Masca ursuza

Crapa sub zambetul tau

Tu esti alinarea mea

Tu esti dezlegarea mea


[Refren:]

Nu-s deajuns toate zilele

Nu-s deajuns toate clipele

9 vieti tot ar fi putin ca sa ne iubim


Nu-s deajuns toate orele

Nu-mi ajung sarutarile

9 vieti daca as avea le-as topi usor doar in palma ta


Din rasetul tau

As lua o gura

Sa imi umplu inima

O firmitura

Poate poate-as ineca

Setea de iubirea ta

Tu esti dezlegarea mea


[Refren:]

Nu-s deajuns toate zilele
Nu-s deajuns toate clipele
9 vieti tot ar fi putin ca sa ne iubim

Nu-s deajuns toate orele
Nu-mi ajung sarutarile
9 vieti daca as avea le-as topi usor doar in palma ta


tu esti dezlegarea mea

3 comentarii:

Ova-Tattoo Art spunea...

Foarte frumoase versurile. Ma ating si pe mine... Sunt intr-o stare atat de..... Nu stiu, viata asta, a luat-o razna de tot. Nimic nu mai este cum era si nu mai functioneaza dupa niste standarde. Totul este haotic. Nu mai vorbeste lumea de dragoste, sentimente...etc. Nu inteleg lumea. Dupa 32 de ani de viata, in care am incercat sa studiez bunul mers, oamenii, criteriile si standardele dupa care ar trebui sa functioneze viata intr-un mod pozitiv, am realizat ca nu mai exista nimic din ce exista altadata, nici dragoste sincera, nici sentimente sincere...fiecare lupta doar pentru scopurile sale, totul e o minciuna, un subiectivism...Pacat. Eu raman la fel, asa cum am fost. Am doua variante: 1- sa gasesc pe cineva la fel de afectata ca si mine, care sa ma inteleaga si 2-sa sufar o viata intreaga. Poate credeti ca sunt un tampit... Nu. Nu sunt. Stiu exact ce simt, cine sunt si ce pot sa fac. Cu bine tuturor si nu uitati: dragostea este cel mai presus lucru sau sentiment in aceasta viata. Dragostea nu moare niciodata si nu are varste. Dragostea si sufletul sunt singurele lucruri sfinte. Iubititi, oameni buni, din suflet. Nu lasati ura sa va distruga! Nu mai bagati toate persoanele in aceiasi oala (cum se spune), asta va va distruge in timp. Si nu va pierdeti credinta! Cu lacrimi in ochi va spun: iubiti-va!

marius.dan spunea...

Ma tem mai draga Ovidiu ca tu ai dreptate in tot ceia ce spui, si ce e mai tragic e ca lumea a uitat sa iubeasca si din pacate sentimentele sau in schimbat din dragoste in ura...oare se poate face ceva? As vrea sa cred ca nu e totul pierdut

Anonim spunea...

Foarte frumoase versurile,nu-mi spune ca tu le-ai compus.Sper ca esti constient de marele talent pe care il ai .