17 iunie 2009

Sunt satul de prostia care ma urmareste pas cu pas, iar problema cea mai grava e ca cei care se cred genii nu pot intelege nevoile noastre si nu vor intelege niciodata, oricat de mult s-ar chinui.....asta e cu dedicatie ptr un Profesor (nu merita sa ii scriu numele, nu are rost sa ii fac publicitate) care sustine sus si tare ca are principii
.....ha ha ha..el nici macar nu stie ce inseamna acest termen. Poate ar fi bine sa consulte DEX-ul, doar asa ar putea afla adevarata lui semnificatie.

2 comentarii:

Violeta spunea...

Chiar daca mesajul postat e ceva personal, eu am s-o iau mai la general. Suntem satui de prostia care urmareste pas cu pas aceasta natie, iar prostia incepe cu cei care ”cica” ne calauzesc pasii in viata, cu cei care ar trebui sa ne fie mentori, PROFESORII. Apoi continuam cu prostia celor care ne conduc, primari, parlamentari,europarlamentari...lista e lunga. Parca suntem blestemati!

Ova-Tattoo Art spunea...

De cand sunt in Italia am constatat cata prostie exista in Romania. Oricum, eu am ales decat sa fiu cineva in Epoca de Piatra, mai bine sa fiu o persoana mai greu de observat in CIVILIZATIE. Si cand spun Civilizatie ma refer la 100 de ani inaintea Romaniei. Cat despre profesori, fie ei de Scoala Generala, Liceu sau Universitati...am un rasism deosebit. Au uitat ca si eu au fost candva elevi sau studenti...